به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ، پژمان نوری مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه و ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت : «پس از حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، پیگیر تسویه با شاکیان پرونده های مختلف مالی باشگاه شدیم و با تعداد زیادی از آنها تسویه کردیم . به جرات می توان گفت در یک سال اخیر جزو باشگاه های خوش حساب فوتبال ایران بودیم و به اکثر تعهدات خود عمل کردیم و برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نگرانی وجود ندارد و به زودی انجام این کار نهایی خواهد شد . »

مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت : « بازسازی سکوهای استادیوم جزو وظایف باشگاه ملوان نیست ، اما ملوان به هوادارانش وابسته است و بنده نیز با جدیت پیگیر مسائل استادیوم هستم ، در این خصوص با سرکار خانم بخشی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان چندین بار گفتگو کردم و ایشان پیگیر بازسازی استادیوم هستند و جلساتی با وزیر ورزش در این خصوص داشته اند تا هرچه زودتر تامین اعتبار صورت بگیرد و روند بازسازی را تسریع کنند که جا دارد بابت این موضوع از ایشان تشکر کنم . متاسفانه فوتبال گیلان درگیر مشکلاتی است که از گذشته وجود داشته و مسئولین ورزش بخصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان اکنون وقت زیادی را صرف حل آنها می کند من امیدوارم این پیگیری ها‌ و تلاش ها از سوی ایشان ثمر بدهد اما این مشکلات به شکلی نیست که بتوان یک نفره آن را حل کرد و ما این موضوع را درک می کنیم و نیازمند یک عزم همگانی در استان است . اینکه دو تیم جدید از استان گیلان امسال به لیگ یک ورود کرده اند جای خوشحالی بسیاری برای ورزش استان دارد و باید با کمک مسئولین رده بالا شرایط بقیه تیمهای استان را نیز به وضعیت مطلوبی برسانیم تا در سالهای آینده استان گیلان حتما در لیگ برتر نماینده داشته باشد . »

نوری ادامه داد : «مهمترین معضل ما برای آغاز مسابقات در حال حاضر وضعیت بد چمن استادیوم است که متاسفانه در مدتی که لیگ تعطیل بود و وضعیت باشگاه هم مشخص نبود ، مسئولین ورزش و فوتبال شهرستان نیز چمن را به حال خود رها کردند و در حال حاضر وضعیت بسیار نامناسبی دارد که می تواند این مشکل به تیم ما لطمه وارد کند . فکر میکنم در انزلی همیشه اینگونه بوده که حتی افراد غیر مسئول بدون هیج چشمداشتی به ملوان کمک های بسیاری می کردند ، اما حالا می بینیم حتی کسانی که مسئول هستند هیچ کاری برای چمن که هزینه ی چندانی هم نداشت انجام ندادند ، به بهانه ی اینکه زمین در اختیار ملوان است و از سوی دیگر میدیدیم در همین تعطیلی در زمین بی جان که ما حتی برای تمرین یک بار هم به آنجا نرفتیم ، بازی های تشریفاتی برگزار می شده ! باشگاه ملوان به اندازه کافی در این مدت درگیر نقل و انتقالات و تسویه بدهی های خارجی و داخلی بوده و بهتر بود عزیزان کمی بیشتر احساس مسئولیت می کردند و بخشی از کار را بر عهده می گرفتند نه اینکه برای کمکاری شان دنبال بهانه باشند . »

پژمان نوری در پایان گفت : « در حال حاضر به دنبال بهبود وضعیت زمین هستیم و بابت این موضوع هزینه کردیم و سعی داریم با رسیدگی به آن ، زمین را تا حد ممکن به شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه برسانیم که قطعا برای تیمی که قصد نتیجه گرفتن داشته باشد ، زمین خوب یکی از مهمترین فاکتورهاست . »

پاسخ دهید