پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با روابط عمومی باشگاه در خصوص اتفاقات روزهای اخیر در قضیه جذب دو بازیکن سرباز گفت : « متاسفانه این روزهای حواشی ای در این خصوص ایجاد شده که ما بین طرفداران تیمهای دیگر است و نمیدانم چگونه بحثش به باشگاه ما رسید . خوشبختانه باشگاه ما شرایط خوبی را می گذراند و به هیچ عنوان علاقه ای نداریم وارد این حواشی شده و از هدف اصلی خود دور شویم . »

مدیرعامل باشگاه ملوان ادامه داد : « مصاحبه ای از قول من در روزهای اخیر در برخی رسانه ها منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد و اساساً بنده در روزهای اخیر هیچ گفتگویی با رسانه ها انجام نداده ام تا بخواهم راجع به جذب بازیکنان مختلف صحبتی کرده باشم . از طرف دیگر سرپرست تیم ما نیز که کمی از مسائل فوتبالی به دور است ظاهراً در مصاحبه ای نقل قولی از طرف سرمربی ما کرده که آن هم نادرست بوده . ایشان به دلیل اطلاعات ناکافی به خالی نبودن لیست تیم ما اشاره کردند که صحت ندارد و اتفاقا ما در فصل نقل و انتقالات زمستانی در آرامش کامل و با نظر سرمربی تیم آقای زارع در حال تقویت تیم هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد . »

پژمان نوری در خصوص وضعیت جذب بازیکنان سرباز اضافه کرد : «اینکه بازیکنی سرباز شود تصمیمش با ستاد کل نیروهای مسلح می باشد و از عهده و خواست ما خارج است . اگر بازیکن با کیفیتی برای سربازی به نیروی دریایی اعزام شود قطعا باید خود را به باشگاه ملوان معرفی کند و بقیه تصمیمات فنی باز میگردد به کادرفنی و سرمربی تیم ما که از بازیکنان خود به چه شکل استفاده کند . به هر حال این بازیکنان آنطور که اعلام شده سرباز هستند و می بایست در تیمهای نظامی بازی کنند و مجوز بازی در تیمهای غیر نظامی را نخواهند داشت . »

مدیرعامل ملوان در پایان گفت : « هدف ما مشخص است و خیلی مهم است که آرامش مجموعه در شرایط کنونی حفظ شود . تیم ما نتایج بسیار خوبی کسب کرده صدرنشین رقابتهای لیگ یک هستیم و تمام تلاش ما در جهت تقویت تیم و تداوم موفقیت های نیم فصل اول است و مطمئناً هر تصمیمی که به نفع مجموعه باشد در نهایت اتخاذ خواهد شد .»

پاسخ دهید