پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه در خصوص محرومیت تماشاگران ملوان از حضور در ورزشگاه در مسابقه برابر خیبر خرم آباد گفت : «دیدار برابر خیبر بنظرم روز بد فوتبال ایران بود . اینکه یک عده هوادار عاشق را از همراهی تیم محبوبشان در حساس ترین شرایط بدون هیچ دلیل مشخصی محروم کنیم به نظرم بی احترامی به روح فوتبال است . از روز چهارشنبه (سه روز پیش از مسابقه) که این حکم به باشگاه ابلاغ شد ما مذاکرات و نامه نگاری هایمان را از طرف باشگاه آغاز کردیم . فکر میکنم خود اعضای محترم فدراسیون فوتبال از رئیس سازمان لیگ تا سرپرست محترم فدراسیون و ریاست محترم کمیته انضباطی می توانند شهادت بدهند که چند بار با ایشان تماس گرفتم و چقدر برای تعلیق حکم اصرار داشتیم . در واقع ما به هیچ عنوان درخواست غیرقانونی نداشتیم و طبق رای که هفت روز مهلت تجدید نظر داشت ، خواستار تعلیق حکم و بررسی آن در کمیته استیناف شدیم . می دانیم که اجرای حکم غیر قانونی نبوده اما می توانستند حکمی را که مربوط به بازی یک ماه قبل بوده را زودتر ابلاغ کنند تا حداقل فرصتی برای تجدید نظر باشد ! نه اینکه آخر هفته ابلاغ شود و به راحتی اجرایی شود . نمی شود که مهلت تجدید نظر باشد اما حکم اجرا شود و پس از آن رای صادره را مورد بررسی قرار دهند . اما در نهایت نه مکاتبات قانونی مان اثری داشت و نه تماس های مکرر با مسئولین مربوطه . »

مدیرعامل ملوان ادامه داد : «واقعیت این است که انقدر حکم محرومیت برایمان عجیب و غیرقابل قبول بود که نمی توانستیم بی تفاوت باشیم . هم بنده و هم مازیار زارع سرمربی تیم حتی با وزیر ورزش نیز در این خصوص صحبت کردیم . حضور تماشاگران ملوان در این دو بازی خانگی انقدر چشم گیر و بدون مشکل بود که تقریباً تمامی رسانه ها از آن به نیکی یاد کردند و حتی آقای محمود زاده به دلیل نظم موجود و برقراری امنیت و شکل برگزاری مسابقه از تمامی عوامل تشکر کردند ، آنوقت چگونه هواداران ما را محروم کردند جای پرسش دارد . ما حتی تا پنج ساعت مانده به مسابقه نیز امید به تعلیق حکم با استفاده از ظرفیت های قانونی داشتیم اما میسر نشد . »

پژمان نوری افزود : « سرنوشت ملوان و هوادارانش به یکدیگر گره خورده و رابطه ی احساسی عمیقی میان تیم و هواداران ما وجود دارد که نمونه ی آن را کمتر در فوتبال ایران می بینید و قطعا نبود هوادارانمان در این مسابقه لطمه ی بزرگی به مجموعه ی ملوان زد . ضمن اینکه در همین بازی سه پنالتی مسلم از دید داور پنهان ماند ، در هفته های پایانی که سرنوشت تیمها و تلاش ها و هزینه هایشان به لحظات و ثانیه ها بستگی دارد انتظار داریم اشتباهات به حداقل رسیده و حق تیمی ضایع نشود . »

مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت مسابقات در هفت هفته ی باقیمانده گفت : «خوشبختانه تیم ما هفته هاست در صدر جدول حضور دارد و به بهترین شکل کار خود را پیش می برد . ما درون زمین تیمی داریم که با زحمت فراوان امتیازات را کسب می کند و خوشبختانه تیمهای مقابل ما نیز بدون توجه به شرایط جدول با تمام قوا برابر ما شرافتمندانه مسابقه می دهند و این باعث زیبایی فوتبال می شود و ارزش کار تیم ما را چند برابر می کند . ملوان همیشه حرفش را درون زمین زده و حالا هم مثل همیشه پس از چندین سال کاملاً فوتبالی حق خودش را داخل زمین مسابقه خواهد گرفت .»

پاسخ دهید