صحبت های مدیر عامل ملوان در خصوص شرایط باشگاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ملوان در خصوص شرایط باشگاه پس از صعود به لیگ برتر گفت :« خوشبختانه پیش از آخرین دیدارمان در لیگ یک تسویه حساب کامل مالی با بازیکنان انجام دادیم و تمام اعضای تیم صد در صد قرارداد خود را دریافت کردند و چند روز پس از قهرمانی با شکوهی که داشتیم پاداش قهرمانی نیز به اعضای تیم بزرگسالان پرداخت گردید. از فردای این اتفاق با شکوه، پیگیر تسویه حساب های مالی باشگاه بودیم تا تعهداتمان را به صورت کامل عمل کرده باشیم و همچنان نیز مشغول این کار هستیم تا انشالله در روزهای آینده تمامی تعهدات مالی که ایجاد کرده ایم را پرداخت نماییم.»

پژمان نوری در خصوص شرایط باشگاه برای فصل آینده افزود :« دو روز پس از آخرین دیدارمان در لیگ، جلسه مجمع تشکیل شد و در این جلسه در خصوص فصل آینده و شرایط باشگاه گفتگو شد، جناب آقای پوررشید که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه در دو فصل اخیر شرایط بی نظیری را برای باشگاه فراهم کردند، به اعضای مجمع اعلام کردند دیگر شرایط حضور در هیئت مدیره باشگاه را نداشته و از این به بعد به عنوان یک هوادار در کنار ملوان خواهند بود و در حد توان به این تیم کمک خواهند کرد . حتی در این جلسه مسئولین محترم شهرستان به آقای پوررشید پیشنهاد سهام باشگاه را دادند که ایشان ضمن تشکر از اعضای مجمع اعلام کرد که این سهام متعلق به مردم است و به هیچ عنوان این پیشنهاد را نمی پذیرد. به هر صورت آرزوی من و هر ملوانی این بود که مهندس پوررشید همچنان در مجموعه حضور داشته باشند اما باید شرایط ایشان رو هم درک کنیم و بپذیریم که در حال حاضر نمی توانند به همکاری با باشگاه ملوان ادامه دهند .»

وی با اشاره به اینکه تنها پنجاه روز تا آغاز لیگ برتر زمان باقی است اضافه کرد :« به هر حال می دانید هزینه های حضور در لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و همه ی مسئولین نیز در جلسه ی مجمع در این خصوص اتفاق نظر داشتند و باید هرچه سریع تر در این خصوص اقدام شود . تا همین امروز هم زمان بسیاری را از دست دادیم. ما از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده ایم و حضور در این فضای متفاوت نیازمند آماده سازی دقیقی است. بنده به عنوان یک عضو کوچک در باشگاه ملوان خواهش دارم که هرچه سریع تر وضعیت باشگاه از لحاظ مالی مشخص شود. من سالها در این تیم به عناوین مختلف حضور داشتم و همه ی ما دیدیم که باشگاه با چه شرایط سختی در ده سال گذشته دست و پنجه نرم کرد. بدهی های انباشته شده از سالهای قبل و دست به دست شدن باشگاه بین افراد مختلف بدون منابع مالی مشخص . همه ی این عوامل دست به دست هم در نهایت منجر به سقوط ملوان و دست و پا زدن در منجلاب لیگ یک شد ، جایی که به آن تعلق نداشتیم . ملوان ار دهه پنجاه پرافتخارترین و با ثبات ترین باشگاه شمال کشور در سطح اول فوتبال ایران بوده و حالا که با تلاش همه ی ملوانی ها این تیم مجدد به لیگ برتر برگشته نباید مثل گذشته عمل کنیم . ما هنوز نمی دانیم چقدر بودجه داریم و تا چه اندازه می توانیم در نقل و انتقالات هزینه کنیم یا بهتر بگویم ، هزینه ها تا حدود بسیار زیاد مشخص است اما منابع تامین آن خیر . این بزرگترین سردرگمی ما در این روزها است .»

پژمان نوری افزود : « سرمربی ما در فصل گذشته بهترین عملکرد را داشته و نتایج و رکوردهایی که در لیگ یک جابجا شد به خودی خود گواه این مهم است ، اما ما در حال حاضر قراردادی با مازیار زارع نداریم ، قطعا باید ببینیم سرمربی ما چه خواسته هایی دارد و خواسته های او را برآورده کنیم و لازمه ی این مهم داشتن برنامه ی مشخص و شفاف برای آینده باشگاه است . قطعاً مازیار زارع مثل فصل گذشته دنبال داشتن یک تیم خوب و رقابتی برای لیگ برتر است و در واقع این خواست ما و همه ی ملوانی ها است .»

مدیرعامل باشگاه ملوان در پایان گفت : « واقعیت این است که من نمیخواهم وقتی این حجم از بدهی های باشگاه در دو سال گذشته تسویه شده ، بار دیگر بدهی روی بدهی بگذاریم و مثل دو سال قبل این باشگاه به مرز ورشکستگی برسانیم . اتفاقی که در فوتبال ایران بسیار زیاد رخ داده و در همین ملوان نیز شاهدش بودیم. فدراسیون فوتبال سخت گیری های بسیاری را در مورد باشگاه ها انجام می دهد یک نمونه ی آن رسیدگی فوری به شکایات بازیکنان است که در سالهای گذشته اینطور نبود و نمونه‌ی دیگر همین بحث استادیوم که خودش بحث مفصلی است و عزم همگانی در استان را می طلبد. من فوتبالی هستم و عاشق باشگاه ملوان و سالها دنبال توپ دویدم، ادعایی در مدیریت ندارم و تنها چیزی که به آن فکر میکنم کمک به ملوان است و هدف دیگری ندارم. تنها خواسته ام این است که هرچه سریع تر با منابع مالی مشخص کار آغاز شود و با قدرت برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.»

پاسخ دهید