به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ، پژمان نوری مدیرعامل و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه در مورد پرداخت 20 درصد قرارداد بازیکنان پیش از آغاز فصل گفت : « فکر میکنم در سالهای اخیر برای اولین بار توانستیم پیش از آغاز فصل درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و در واقع به قولی که به آنها داده بودیم عمل کردیم که این مهم با همراهی و مساعدت مهندس پوررشید انجام شد و تمام سعی ما در کنار یکدیگر این است که اعضای تیم با کمترین مشکل پا به مسابقات بگذارند و دغدغه های کادرفنی و بازیکنان را به حداقل برسانیم . »

نوری در خصوص دیدار با وزیر ورزش گفت : « هفته ی گذشته با هماهنگی دکتر دنیامالی و به همراه مهندس پوررشید دیدار بسیار خوبی را با جناب سلطانی فر وزیر محترم ورزش داشتیم و در مورد مشکلات باشگاه ملوان و فوتبال شهرستان و استان گیلان گفتگو کردیم . تلاش بنده این است که مشکلات فوتبال بندرانزلی که روزی قطب فوتبال ایران بوده در سطح کلان بازگو شود تا بتوانیم هرچه زودتر با رفع موانع زیرساختی ، شرایطی مناسب برای رشد استعداد ها فراهم بیاوریم ، چون استعداد به وفور در استانمان وجود دارد ، اما مشکلات ساختاری باعث شده فوتبالمان روند نزولی داشته باشد . »

نوری ادامه داد : « در همین راستا جلسه ای را نیز با ریاست محترم منطقه آزاد انزلی داشتیم و با وجود اینکه مبلغ اسپانسرینگ بیشتر نشد ، ایشان قول همکاری ویژه در خصوص ساخت کمپ تمرینی برای باشگاه ملوان را دادند که اگر این مورد محقق شود قدم بسیار مهمی برای باشگاه ملوان و مردم انزلی برداشته شده . »

مدیرعامل ملوان در خصوص همراهی مسئولین شهرستان در ماه های اخیر اضافه کرد : « فصل گذشته که با مشکلات فراوان تیم را در اختیار گرفتیم ، یکی از مشکلات بزرگمان عدم همراهی برخی مسئولین سیاسی شهرستان بود و هر قدمی که برمیداشتیم با سنگ اندازی هایی مواجه می شدیم که اگر کمک و همراهی دادستان محترم شهرستان و برخی از دوستانمان نبود گذر از آن شرایط ممکن نبود . خوشبختانه پس از حضور دکتر دنیامالی و با علاقه و توجهی که ایشان به ملوان دارند ، مشکلات اینچنینی نداریم و حداقل در شهر خودمان برای ملوان مانع ایجاد نمی شود و دوستان دور و نزدیک مشکل تراشی نمی کنند . در این مدت چندین جلسه با ایشان‌ داشتیم و خوشبختانه نماینده ی شهرستان دغدغه ی موفقیت ملوان را دارند . قطعا ما برای بالاتر بردن جایگاه ملوان به همراهی و کمک همه ی مسئولین شهرستان نیاز داریم ، ملوان برای مردم انزلی جایگاه ویژه ای دارد . »

پاسخ دهید