به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی ، مازیار زارع سرمربی ملوان در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه ملوان در خصوص شرایط ملوان گفت : «پس از پیروزی در برابر استقلال خوزستان با توجه به اینکه برنامه مسابقات تغییر کرد و بازی برابر مس کرمان به تعویق افتاد ، به بازیکنانمان دو روز استراحت دادیم و از امروز تمریناتمان مجدداً به صورت صبح و عصر آغاز شد . »

 

سرمربی ملوان ادامه داد : « خوشبختانه پس از تعطیلات سال نو روند بسیار خوبی را طی کردیم و این باعث شد شرایطمان در جدول بازی به بازی بهتر شود . اینکه تیم ما هفته هاست در صدر جدول است باعث خوشحالی است ، بازیکنان ما نشان دادند که چه انگیزه و ذهنیت خوبی دارند و بسیار مهم است که همچنان با همان انرژی قبلی ادامه دهیم . قطعا سخت است که یک فصل کامل تیمی بتواند خود را در فرم ایده آل حفظ کند اما ما به جز مقاطعی بسیار کوتاه در این فصل این کار را انجام دادیم .»

 

مازیار زارع ضمن تاکید بر حساسیت نه هفته باقیمانده رقابت های لیگ یک اضافه کرد : « به خوبی شرایط لیگ را رصد می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم . هم من هم همه ی تیممان به خوبی می دانیم که هنوز هیچ چیزی به دست نیاوردیم . شادی ما برای پیروزی هایمان مختص همان روز بعد از بازی است و پس از آن فقط به کار فکر می کنیم . تا روزی که صعودمان قطعی نشده حق پا پس کشیدن نداریم و نمی توانیم برای چیزی که هنوز به دست نیاورده ایم مغرور شویم . این خواسته ی من از همه ی مجموعه ی ملوان و هوادارانمان است که با تمام انرژی مان هر ۹ مسابقه باقیمانده را مثل یک فینال ببینیم تا روزی که به هدفی که معین کردیم ، برسیم . آن زمان می توانیم همه در کنار هم خوشحال باشیم و راجع به آینده بیشتر صحبت کنیم .»

 

سرمربی ملوان در پایان گفت : « دیدن خوشحالی هوادارانمان لذت بخش است . فکر می کنم بعد از ۱۱،۱۰ سال چنین جو فوق العاده ای در استادیوم حاکم بود . اصلا ملوان در فوتبال ایران با همین اتمسفر بی نظیر شناخته می شود و ما خیلی خوش شانس هستیم که همچین هوادارانی را همراهمان داریم و امیدوارم این انرژی تا روز پایانی فصل همراه ملوان باشد . »

پاسخ دهید