مازیار زارع سرمربی ملوان در خصوص شرایط ملوان در هفته های گذشته گفت : «خوشحالیم که آخرین دیدارمان خارج از انزلی را برگزار می کنیم ، پنج بازی متوالی خارج از خانه چالش بسیار سختی بود برای ملوان که فکر میکنم تا به امروز تجربه اش نکرده بود . ما هر هفته سفر داشتیم و این سفرهای متوالی تیم را خسته می کند ، برای مثال برای بازی با تیم آرمان گهر در قزوین با توجه به فاصله ی کم بین دو بازی و اینکه در همان هفته تعداد زیادی از بازیکنانمان مجدداً در تستهای ایفمارک شرکت کردند ما عملاً نتوانستیم تمرین تاکتیکی جدی با تیم داشته باشیم . با همه ی این اوصاف جایی برای بهانه گیری نیست و ما می توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه اینگونه نشد و قطعا وظیفه من است که مشکلات را کمتر کنم . اینکه در چهار مسابقه دو گل خورده ایم و هر دو در دقیقه 94 بوده بیش از هرچیز از ذهنیت ماست که شاید حس کردیم بازی تمام شده . باید ذهنیتمان را قوی تر کنیم و در تمام دقایق مسابقه تمرکزمان را حفظ کنیم . این بازیکنان همان هستند که در زمین حریف ده نفره چندین موقعیت گل خلق کردند و پیش از دقیقه 90 برنده بازی شدند . ما این ذهنیت قوی و تمرکز بالا را در تمامی مسابقاتمان نیاز داریم . »

زارع ادامه داد : بنظرم در 4 بازی و 8 نیمه ای که به میدان رفتیم ، هفت نیمه ی قابل قبول و یک نیمه ی بسیار بد داشتیم . نه به دلیل اینکه در ثانیه آخر برابر آرمان گهر 3 امتیاز را از دست دادیم ، حتی اگر میبردیم هم این انتقاد را به عملکردمان داشتم ، هیچوقت دوست ندارم تیممان تا این حد پس از گلزنی عقب بازی کند اما این اتفاق افتاده و مقصر آن من هستم و باید بیشتر روی این موارد کار کنم . »

سرمربی ملوان در خصوص بازیکنان غایب در بازی پیش رو گفت : « تعدادی از بازیکن را به دلیل سرماخوردگی دو هفته در اختیار نداشتیم که خوشبختانه در طول تمرینات هفته گذشته در کنارمان بودند ، هرچند کمی از لحاظ بدنی افت کردند و نیاز به تمرین بیشتر دارند تا به شرایط مسابقه برسند . امید سلطانی ، حافظ یعقوبی ، حمید حیدری و مجتبی رمضانی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند . همچنین پرهام صیاد و زکریا مرادی دو بازیکنی هستند که به دلایل انضباطی در این اردو همراه تیم نیستند ، ما به تمام بازیکنانی که در تیم داریم نیاز داریم اما اولویت در مکتب ملوان نظم و انضباط است و هیچ چیز را فدای انضباط تیمی مان نمی کنیم و تمام بازیکنان می بایست شرایط موجود را درک کنند . فرهنگ مکتب ملوان جنگندگی و انضباط تیمی است و همه ی ما باید پایبند به آن باشیم . با این وجود جای هیچگونه نگرانی نیست ، به تمام بازیکنانی که در کنارمان حضور دارند اعتقاد و اعتماد کامل داریم . تنها نیاز داریم کمی بازیکنانمان بیشتر در کنار هم قرار بگیرند تا به تکامل تاکتیکی دست پیدا کنیم . »

مازیار زارع در مورد بازی برابر خیبر گفت : « لیگ طولانی ای در پیش داریم و در حال حاضر به هیچ عنوان شرایط جدول را نگاه نمی کنیم بلکه می خواهیم به دور از هیجانات کاذب ، بازی به بازی پیش برویم و در هفته های آتی جایگاه ثابتی را در رده های بالایی جدول به دست بیاوریم . چیزی که از بازیکنانم خواستم همانطور که از ابتدای فصل بارها به آن اشاره کردم روحیه ی بالای جنگندگی است ، تا امروز این روحیه و فعل خواستن را در بازیکنانم دیده ام ، اما همه ی ما در مجموعه می دانیم که این کافی نیست ، در فوتبال هیچ چیز کاملی وجود ندارد و هر روز باید برای پیشرفت و یادگیری بیشتر تلاش کنیم و تلاش بیشتر تنها راه موفقیت است . »

پاسخ دهید