باشگاه ملوان بندرانزلی به اطلاع هواداران محترم قوی سپید می رساند علیرغم تلاش فراوان جهت احقاق حق تماشاگران فهیم این باشگاه پس از رای ناعادلانه کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه ، این حکم در مسابقه امروز اجرا خواهد گردید و قطعا بازی بدون تماشاگر برگزار می شود .

گفتنی است پس از ابلاغ رای کمیته انضباطی به باشگاه ملوان در روز چهارشنبه و با عنایت به مهلت تجدید نظر ظرف هفت روز ، باشگاه ملوان مکاتبات لازم در این خصوص را با فدراسیون انجام داده و درخواست تجدید نظر را به کمیته انضباطی و استیناف ارائه نمود اما سازمان لیگ بدون توجه به مهلت تجدید نظر تنها سه روز پس از صدور حکم آن را در دیدار برابر خیبر خرم آباد اجرا می کند ! در این راستا باشگاه به مذاکره با فدراسیون فوتبال اکتفا نکرده و حق هواداران را از طریق تماس تلفنی با وزیر ورزش نیز پیگیری نمود که متاسفانه مثمر ثمر واقع نشد .

حال با توجه به شرایط حساس پیش رو از هواداران فهیم باشگاه بزرگ ملوان تقاضا می گردد جهت جلوگیری از هرگونه مشکل این دیدار از پای گیرنده های تلویزیون تماشا کنند تا بتوانیم در هفته های آینده از موهبت حضور بی نظیرشان استفاده کرده و در کنار یکدیگر جشن قهرمانی قوی سپید را برپا نماییم .

با وجود اجرای این حکم ناعادلانه باشگاه ملوان وظیفه خود می داند گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته جهت تعلیق حکم مورد اشاره را در آینده ی نزدیک به هواداران همیشه همراه خود ارائه نماید .

پاسخ دهید