به گزارش روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار خانگی ملوان برابر شهرداری آستارا به شرح زیر می باشد.

*دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا برگزار شد و از سوی بابک پورغلامی، مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی نسبت به سرمربی تیم حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پایان رافت، سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلفات تماشاگران و حضور افراد منتسب به میزبان در کنفرانس خبری و بدرفتاری نسبت به مربی تیم مقابل ، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام می نماید که به رای صادره از سوی فدراسیون در مورد محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه به شدت معترض بوده و دفاعیه خود را در خصوص این رای ناعادلانه به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال نموده است و تا حصول نتیجه پیگیر احقاق حق هواداران خواهد بود .

پاسخ دهید